Vissza

Gyémántdíj-eső a Marketing Diamond Awards-on

2024-02-21 Hírek

Gyémántdíj-eső a Marketing Diamond Awards-on

Örömmel és büszkeséggel osztjuk meg, hogy a Marketing Diamond Awards-ra benyújtott pályázataink ismét marketinggyémánt elismerésben részesültek!

A Magyar Marketing Szövetség által alapított díj elnyerésével a WEST HUNGÁRIA BAU Kft. újabb 3 gyémánt védjeggyel gazdagodott.

A megmérettetésre az alábbi 2023-as kampányainkkal pályáztunk:

Egy épület két arca

Az Egy épület két arca fotópályázat kampányának célja az volt, hogy a nagyközönség még jobban megismerhesse a WEST HUNGÁRIA BAU Kft. által kivitelezett monumentális és gyönyörű épületeket, valamint felhívja a figyelmet arra az alkotómunkára, amelyet cégünk az elmúlt 26 év során megvalósított.

 

WHB 4 Future rovat

A WHB Group felelős nagyvállalatként célul tűzte ki, hogy fenntarthatósági törekvéseivel, kezdeményezéseivel példát mutasson a vállalati szektor többi szereplőjének, valamint lakossági érintettjeinek, így social media felületei követőinek is.

A rovat tartalmainak kidolgozása során fontos szempont volt az edukáció és a cég életével, tevékenységével kapcsolatos fontosabb információk/ momentumok megosztása követőinkkel. 

A WHB 4 Future rovat megalkotása során igyekeztünk az egyes témaköröket egy könnyen érthető, de mégis edukációs jelleggel megalkotni.

 

WHB Hód túra

A WHB kabalaállatára, Robin Hódra tudatosan fókuszáló marketing kommunikációs aktivitást indítottunk el, melynek középpontjában - a kabalaállat, a Hód mellett - a WHB 7 ikonikus épülete állt. A kampány lehetőséget nyújtott arra, hogy a WHB tevékenységét a korábban már megvalósult, kiemelt projektjein keresztül játékos, könnyen érthető és szerethető formában is bemutathassuk a követőknek a történetek segítségével. Minden egyes túrához párosítottunk egy, a West Hungária Bau Kft. által az elmúlt években kivitelezett épületet.

 

A Magyar Marketing Szövetség tájékoztatása szerint az idei év rekordot döntött, 294 nevezés küldtek be a pályázók, ebből 101 pályázat – köztük a mienk - a Megbízói oldalról érkezett. Összesen 17 alkategóriában lehetett nevezni, a legnépszerűbb - 52 nevezéssel - a Márkaépítés kategória volt, ezek közül választotta ki a véleményformáló marketingszakemberekből álló 34 tagú zsűri tag a nyertes pályázatokat.

Nagyon büszkék vagyunk, hogy ilyen erős mezőnyben és ilyen szigorú értékelési szempontok alapján 3 kategóriában is nyertünk, és immár 8 Gyémántdíjjal rendelkezünk, ami azt is jelenti, hogy a Diamond List-en, a Megbízói kategóriában a nagyon előkelő 4. helyen állunk, megelőzve olyan multicégeket, mint pl. a Rossmann, a Libri, a JYSK és a Coca-Cola.

Az ünnepélyes díjátadón az okleveleket, illetve a Megbízói Toplista 4. helyezéséről az oklevelet Szikszai Zsanett marketing vezető vette át.

A siker közös, ismét bizonyított a WHB csapata!