2021-03-23 Hírek
Nem kell ahhoz marketingszakembernek lenni, hogy tudjuk, egy márka arculata a márka mögött álló cég vizuális megjelenése. De hogyan lehet egy vállalatot vizuálisan megjeleníteni? A piaci erejét, az értékeket, melyeket képvisel, a filozófiáját, sőt a múltját? Ez az, amihez viszont már marketingszakembernek kell lenni: ügyelni arra, hogy a szervezetről mutatott kép aktuális és pozitív üzenetekkel teli legyen.
Lessünk be a kulisszák mögé! Hogy zajlott a WHB Group arculatfrissítése?
1997-es alapítása óta a West Hungária Bau Kft. nagy utat járt be, melyet számos, kemény munka árán megszerzett siker övez. Ma már WHB Groupról beszélünk, több, az építés különböző területeit lefedő divízióval. Ezt a növekedést, tehát a cég gyakorlati átlényegülését országosan ismert, nagy piaci jelentőséggel bíró vállalattá, vállalatcsoporttá, feltétlen követnie kellett az arculatának. Mindezt úgy, hogy ne változzon meg teljesen, inkább csak megújuljon, hogy megfeleljen a modern vizuális trendeknek is. Adott volt tehát a feladat, így 2018-ban megkezdődött a jelenleg ismert imidzs kialakítása.
Az elmúlt 3 év számos feladatot tartogatott. Az arculatváltás ugyanis nemcsak a logó cseréjét jelenti, és nem áll meg a levélpapírnál sem: minél nagyobb egy vállalat, annál több arculathordozó, azaz logó és egyéb design-elemek megjelenítésére hivatott eszköz áll rendelkezésére. Honlap, autók, táblák, épületek kül- és belterei…, minél jobban belegondolunk, annál több ilyen juthat eszünkbe.
Mik voltak az a mérföldkövek?
Hogy miért szentelünk ekkora figyelmet az arculatunknak? Egyrészt, a magyar építőipar kiemelkedő szereplőjeként fontosnak tartjuk, hogy a megjelenésünk minden szempontból és minden területen tükrözze a piacon elfoglalt helyzetünket. Másrészt pedig: minden cég külleme nagyon egzakt információkat hordoz annak vállalati kultúrájáról. Figyelünk minden részletre és adunk a kivitelezés színvonalára, hiszen megbízóinknak is ezzel a szemlélettel dolgozunk!