Vissza

Mesterségünk Címere: A MARKETING

2020-08-19

Mesterségünk Címere: A MARKETING

Azt, hogy mit is csinál egy marketinges, nagyon nehéz összefoglalni, talán a legjobban Seth Godin egy amerikai marketing guru fogalmazza meg: „A mi feladatunk az, hogy meghozzuk a változást az emberekben. Az, hogy kapcsolatba lépjünk velük, és a kapcsolatfelvétel után jobb képük legyen rólunk, mint előtte.”

Sokan gondolhatják, hogy az építőiparban nincs szükség marketingre, de ez nem igaz, nálunk is pont annyira fontos a profi marketing, mint pl. egy üdítőitalos cégnél, csak mi más eszközökkel érünk el az emberekhez.

Feladataink rendkívül sokrétűek és összetettek, talán a legfontosabb, hogy a WHB mindenkor és mindenhol egységes képet tudjon mutatni magáról munkatársainak, megrendelőinek, partnereinek, a tevékenységével kapcsolatos célcsoportoknak és a lakosságnak egyaránt.

Mi gondoskodunk arról, hogy az ország minden pontján megtalálható projektjeink és irodaházaink megjelenése rendezett, a cég arculatához illő legyen. Tarjuk a kapcsolatot az építkezéseken és a telephelyeinken dolgozó munkatársainkkal, felmérjük az igényeket és biztosítjuk a munkájukhoz szükséges marketing eszközöket. Ha egy új projekt indul, mi kordináljuk az építési terület arculati kialakítását, az építési táblától kezdve, a zászlókon, molinókon át a legkisebb matricákig, és odafigyelünk, a céges flotta járműveinek és munkagépeinknek az emblémázására is.

Az egyik kedvenc feladatkörünk a céges rendezvények előkészítése, megszervezése és lebonyolítása. Ide tartoznak egyrészt a projektekhez kapcsolódó rendezvények, mint például az alapkőletétel, a bokrétaünnep vagy az átadó ünnepségek, másrészt pedig a munkatársaknak szóló rendezvények, mint a csapatépítő hétvége, a WHB Főzőnap vagy az Évzáró Party. Ez az a terület, az, ahol igazán kiélhetjük a kreativitásunkat, és nem is szoktuk visszafogni magunkat.

A másik, amit imádunk csinálni, a kommunikáció a nagyvilág felé! Hírt adni magunkról, a sikereinkről, munkatársainkról és a munkáinkról. Kezeljük a WHB honlapot és az összes közösségi média felületünket. Ahogy a bevezető mondatban is írjuk, felvesszük a kapcsolatot az emberekkel és bevezetjük őket a színfalak mögé, hogy megismerjék mennyi munka és történet van egy – egy olyan gyönyörű épület, vagy monumentális létesítmény mögött, amit jártukban – keltükben látnak a saját környezetükben. Sokan nem is tudják, hogy az építés sokkal több, mint tégla vagy beton, vagy vas, mert az élettelen anyagon kívül benne van a szakma iránti elkötelezettség és szeretet. Ez az, amit megpróbálunk bemutatni a magunk eszközeivel, segítve ezzel a vezetőség és a munkatársaink munkáját, őrizve a cég hírnevét, mint vállalati BRANDŐRSÉG! 😊

Célunk, hogy munkánkkal mi is hozzájáruljunk ahhoz, hogy a magas színvonalú szakmai munkavégzés mellett a vállalat meg jelenése bármilyen kommunikációs folyamatban korszerűséget, felkészültséget, profizmust mutasson és a WHB, mint brand ne csak tisztelhető, de szerethető is legyen.