Vissza

Mesterségünk címere: AZ IT

2020-06-18

Mesterségünk címere: AZ IT

A mai gyorsan fejlődő világunkban elengedhetetlen, hogy lépést tartsunk a technika fejlődésével. Cégünk dinamikusan növekszik, ezért szükségszerű, hogy az üzleti folyamatokat is folyamatosan fejlesszük, csak így tudjuk lekövetni a növekedést.

Mindezek eredményeként a West Hungária Bau Kft.-nél is felmerült az igény a feladatmenedzsment támogatására alkalmas eszköz kiépítésére, a digitalizáció folyamatának elindítására.

Első lépésként elkezdődött a cégen belüli különböző területek felmérése, majd ezt követte a Feladat és Projektkezelő rendszer kialakítása és programozása. Ez egy olyan többcélú feladatkezelő rendszer (projektfolyamat követés, riportok és elemzések, tesztelés menedzsment, hiba- és eseménykezelés, integráció más rendszerekkel), amely alkalmas arra, hogy munkatársaink adatbázist is tudjanak kezelni benne, ami jelentősen megkönnyíti és hatékonnyá teszi a munkavégzést. A WHB egyik területén már sikeresen használják a gyakorlatban a rendszert, és folyamatban van a többi terület felmérése is.

Jelenleg az elsődleges feladat a meglévő szervereink fejlesztése, elengedhetetlen, hogy egy olyan megbízható és stabil szerverrel rendelkezzünk, aminek elérhetősége és gyorsasága is megfelelő, hisz számos kollégánk a külső projekthelyszínekről csatlakozik fel a szerverre.

Nagyon fontos részét képezi munkánknak a projektek kiszolgálása. Minden induló projektnél - legyen az, az ország bármely pontján - az építési területen ki kell alakítanunk egy olyan munkakörnyezetet, hogy a kint dolgozó kollégák zavartalanul tudják végezni munkájukat, mintha csak az irodában lennének. Ebből következik, hogy minden projektinduláskor ki kell építenünk a teljes hálózati infrastruktúrát.

Munkánknak számos olyan területe van, amit a felhasználók (munkatársak) nem látnak, ezek közé tartozik, hogy egy belső auditon keresztül vizsgáljuk a problémákat, az esetleges kritikus leállások okait, a hibabejelentéseket feldolgozzuk, és ezeket optimalizáljuk. Természetesen az ügyfélszolgálatra beérkező problémák kezelése is a mi területünkhöz tartozik, ellátjuk a szervizfeladatokat, biztosítjuk a csereeszközöket, ezzel is hozzájárulva a zavartalan munkavégzéshez.

Folyamatosan frissítjük a cégen belül használatos számítástechnikai eszközök beszerzését, hisz a technológia nagyon gyors ütemben fejlődik, és elsődleges szempont, hogy munkatársaink a munkavégzésükhöz legkorszerűbb, legmegfelelőbb eszközöket használják.

Az elmúlt évben az irodaházakban megtörtént a tárgyalók digitális fejlesztése is, kialakítottuk a digitális konferenciatermeket, ami a jelenlegi helyzetben különösen nagy segítség kollégáink részére, mert így továbbra is meg tudják tartani úgy a megbeszéléseiket, hogy közben - saját maguk és partnereik biztonsága érdekében - betartják a járványhelyzet megkívánta egészségvédelmi szabályokat.

Rendszeres jelleggel szervezünk oktatásokat is, nagyon fontosnak tartjuk kollégáink számítástechnikai tudásának fejlesztését, mivel így tudunk csak lépést tartani a digitális világ rohamos fejlődésével. Ennek megfelelően az építőiparban használatos applikációk és programok használatáról szóló oktatások, előadások, megszervezése, lebonyolítása is feladataink közé tartozik.

Nap mint nap igyekszünk, hogy munkánkkal teljes körűen kiszolgáljuk és segítsük a WHB fejlődését és a kollégáink napi munkavégzését!